E twinning


Ε1- 2018-'19- E twinning: "CLILing Mythology".

H αφίσα του προγράμματος με αντιπροσωπευτικές θεότητες των εταίρων χωρών. Η ελληνική είναι η Περσεφόνη με τον πράσινο μανδύα και το ρόδι.

Η E1 του τάξη του 2019 συμμετέχει στο πρόγραμμα E twinning με τίτλο "CLILing Mythology" με θέμα την γνωριμία των μαθητών με τους μύθους των εταίρων χωρών μέσω της μεθόδου «Ολοκληρωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας» (Content and Language Integrated Learning) ή (CLIL) για την αποτελεσματικότερη εκμάθηση των ξένων γλωσσών.
Στο έργο συμμετέχουν επίσης: το δημοτικό σχολείο Scoala Generala nr11 από το Brasov της Ρουμανίας, το δημοτικό σχολείο “Giovanni XXIII” IC1 από την Modena της Ιταλίας, το Ράλλειο Πρότυπο Σχολείο Πειραιά καθώς και το 32ο Δημοτικό Σχολείο της Σμύρνης στην Τουρκία.



Σχετικά με το έργο

Τι είναι η μέθοδος CLIL
Η μέθοδος CLIL είναι μία εκπαιδευτική μέθοδος διπλής εστίασης (dual-focused teaching) καθώς, μια γλώσσα-στόχος διαφορετική της μητρικής, χρησιμοποιείται τόσο για την εκμάθηση του περιεχομένου μιας θεματικής ενότητας (π.χ. Μουσική, Φυσική Αγωγή, γεωγραφία) όσο και για την εκμάθηση της γλώσσας-στόχου (Marsh,2002). Δηλαδή, στα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος, εκτός των γλωσσικών, ο εκπαιδευτικός διδάσκει τα γνωστικά αντικείμενα σε μια γλώσσα διαφορετική της μητρικής. Η επίτευξη της διπλής εστίασης επιτυγχάνεται όχι με τη διδασκαλία στην ξένη γλώσσα αλλά με και μέσω της ξένης γλώσσας (Eurydice,2006,p.8). Η χρήση της δεν περιορίζεται στη διδασκαλία μόνο γραμματικών φαινομένων, αλλά και για πραγματική επικοινωνία, μέσα σ’ ένα αυθεντικό πλαίσιο, αναπτύσσοντας τις επικοινωνιακές, γνωστικές και γλωσσικές ικανότητες των μαθητών (Marsh et al., 2005). Η μέθοδος CLIL, ως μία σύγκλιση βιωματικής μάθησης, εστιάζει στην τεχνική του ‘μαθαίνω πώς να μαθαίνω’(Marsh,2000). Η γλώσσα κατακτιέται λειτουργικά, καθώς το περιεχόμενο, καθορίζει τη γλώσσα που θα διδαχθεί. ΠΗΓΗ 



ΣΤΟΧΟΙ

Kατά την διάρκεια του έργου οι μαθητές δρουν συνεργατικά, επικοινωνούν και συναντούν νέους φίλους,  βελτιώνουν την δημιουργικότητας τους και εξασκούνται στην παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά χρησιμοποιώντας την τεχνολογία.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Του εργου

Το έργο άρχισε τον Οκτώβριο και θα ολοκληρωθεί τον Μάιο. Για την διεκπεραίωση του χρησιμοποιούνται εργαλεία Web 2.0.
και για κάθε δραστηριότητα δημιουργούνται διεθνικές ομάδες. Για την πρώτη γνωριμία κάθε σχολείο ανέλαβε να παρουσιάσει ένα άλλο σχολείο της ομάδας, ενώ τα Χριστούγεννα οι μαθητές αντάλλαξαν κάρτες με τους συμμαθητές τους. Μέσω διαδικτυακών εργαλείων όπως το padlet και πρόγραμμα παρουσιάσεων power point
Χρησιμοποιώντας παρουσιάσεις του PowerPoint, έγγραφα και φόρμες Google, Padlets, έγγραφα word, comic, Toondoo, σύντομα βίντεο και φυσικά chat και videoconferencing (Skype), όλοι οι μαθητές παρουσιάζουν σε τακτά χρονικά διαστήματα θέματα της μυθολογίας των χωρών τους με σκοπό στο τέλος της σχολικής χρονιάς να συνταχθεί ένα μικρό σχετικο βιβλίο με τους κυριότερους μύθους των εταίρων χωρών.

Για κάθε δραστηριότητα θα δημιουργηθούν διεθνικές ομάδες. 

Τα βασικά στάδια του έργου είναι:
1.Διαδικτυακή σύνδεση μεταξύ των εταίρων 
2.Εισαγωγή των σχολείων συνεργατών 
3. Εισαγωγή των μαθητών (με τα εργαλεία Web 2.0) 
4. Εργασία στους μύθους από τις χώρες εταίρους, χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ 
5. Συνεργατικά αποτελέσματα 

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε παρουσιάσεις του PowerPoint, έγγραφα και φόρμες Google, Padlets, word, comic,Toondoo, σύντομα βίντεο και φυσικά chat και videoconferencing (Skype).

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Βελτίωση των αγγλικών και των δεξιοτήτων ΤΠΕ. 
Στο τέλος του έργου θα δημιουργηθεί ένας δικτυακός τόπος όπου θα δημοσιευτούν ηλεκτρονικά βιβλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

statcounter

View My Stats