Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

Ο Δωδεκάλογος του Υπεύθυνου Πολίτη απέναντι στα Ζώα Συντροφιάς του Ε1 -2022

Σε συνέχεια του προγράμματος που ξεκίνησε από την 4η ενότητα με τίτλο "Οι φίλοι μας τα ζώα" και αφού μάθαμε για τα Δικαιώματα των Ζώων διαβάζοντας κάθε άρθρο της Διακήρυξης (1978) συντάξαμε τον δικό μας δωδεκάλογο:


Ο Δωδεκάλογος του Υπεύθυνου Πολίτη απέναντι στα Ζώα Συντροφιάς.


1. Πρώτα αποκτώ παιδεία και μετά σκύλο. (Βάσια)

 2. Σέβομαι τα ζώα όπως τους ανθρώπους. Είναι ψυχές του Θεού όπως όλοι. (Ραφαήλ)

 3. Όταν υιοθετώ ένα κουτάβι είμαι υπεύθυνος γι αυτό  για όλη μου τη ζωή. (Νίκος Τζ.) 3.1 Δεν το εγκαταλείπω όταν μεγαλώσει. (Νίκος Π.) Δεν υιοθετώ αν δεν έχω χώρο και χρόνο. (Δημήτρης)

4. ΔΕΝ διαχωρίζω τα ζώα σε ράτσες και είδη. Έχουν όλα τα ίδια δικαιώματα και ανάγκες. (Πασχαλία).

 5. Τα ζώα δεν είναι παιχνίδια. Χρειάζονται υπευθυνότητα και ασφάλεια. (Μάριος)

5.1 ΟΧΙ ζώα σε ταράτσες και μπαλκόνια. Φροντίζω για την ευζωία τους. (Σταύρος)

 6. Τα ζώα μου δίνουν όλη την αγάπη τους. Δίνω και εγώ τη δική μου.(Βασιλική)

 7. Γνωρίζω και διαδίδω ότι απαγορεύεται η κακοποίηση, το παστούρωμα και η βρώσιμη ή εισπνεόμενη φόλα. (Γιώργος)

 8. Στηρίζω τα καταστήματα που φροντίζουν τα αδέσποτα. (Αϊλήν) (Νερμάν)

 9. Φροντίζω την υγεία του ζώου μου, το εμβολιάζω το στειρώνω και τηρώ το βιβλιάριο υγείας.  (Ραφαηλία)

10. Αφήνω τις ζεστές μέρες λίγο νερό για τα αδέσποτα (Σάββας) ΑΝ τους αφήνω τροφή μαζεύω ΠΑΝΤΑ μετά τις συσκευασίες. (Χρήστος). 10.1 Μαζεύω πάντα τις ακαθαρσίες του σκύλου μου.(Λευτέρης)

11. Δεν διστάζω να καταγγείλω στην αστυνομία ή στη φιλοζωική οποιαδήποτε μορφή κακοποίησης αντιληφθώ. (Τατιάνα)

 12. Στηρίζω και βοηθάω τις φιλοζωικές δράσεις και τις εθελοντικές οργανώσεις (Σοφία) 12.1 Στηρίζω τις εικονικές υιοθεσίες αδέσποτων ζώων. (Ελείσα)(Τζεμίν) (Σεβιλέ).


                                                         Ε1 /2ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

statcounter

View My Stats